mars 30, 2013

Det snöar på våren

Untitled



Untitled



Untitled



Untitled



Untitled



Untitled



Så blev det påsk.
Och jag lyssnade till mitt hjärta som sa att jag måste vila nu. 

I fönstret samsas påskris, tulpaner och påskliljor. Barnen sover och jag sitter på min pinnstol 
och dricker te i vanlig ordning.
Livet är som fåglarna som samlas på kvällen och flyger hit och dit i samlad trupp. Det är bara att hänga med tänker jag. Jag är fasligt tacksam för så mycket. Verkligen. 

Snart kommer solen och värmen tillbaka. 
Och jag ska ligga på en filt vid torpet och havet och andas igen.


2 kommentarer:

  1. hej fina julia
    här är du igen,
    glad påsk, tänker på dig,
    stora kramar

    SvaraRadera
  2. Vilka fina bilder! Och du, fast man inte trodde det i påskas så kan man nästan tro att den har kommit nu, våren!

    SvaraRadera

Det går bra att kommentera även om du inte har en egen blogg. Välj alternativet Anonymt under kommentarsrutan här nedan.
Sen är det bara att skriva din kommentar och publicera den.

Jag blir så himla glad :)